Mies ja Grilli
PEUKUTA MEITÄ FACEBOOKISSA! facebook.com/miesjagrilli
torstai 11. elokuuta 2016
Lauantain pop up -ravintolan menu!
Keli ei loistavaa lupaa mutta se ei haittaa lainkaan. Ollaan sitten sisällä, kun ei päästä kauniista kesäsäästä nauttimaan. Ja ainahan on toivoa, että ennusteet menee pieleen :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti